Întrebări și răspunsuri
PRIMăRIA MUNICIPIULUI CâMPULUNG
Acasă > Întrebări și răspunsuri
Acasă > Întrebări și răspunsuri
ÎNTREBĂRI ȘI RĂSPUNSURI
Programul casieriei este următorul:
- luni, marți, miercuri, vineri: 08:15 – 14:00
- joi: 08:15-14:00 și 15:00-17:00.
Actele necesare pentru înfiinţarea unei asociaţii de proprietari sunt:
- Contract V-C teren aferent construcției;
- Autorizație de construire;
- Foaie de avere (sau Fișă colectivă imobil);
- Schițe cadastrale teren + Relevee + extras carte funciară (intabulare apartamentare/lotizare)-ultimul pe care îl dețineți;
- Extras carte funciară+contract V-C al unui proprietar din condomeniu;
- C.I./B.I. + Cazier judiciar pentru președinte și membri Com. Executive și Cenzor (nu pot fi rude și trebuie să aibă calitatea de proprietar în condominium (bloc);
- Act apartamentare/lotizare/dezmembrare (cel încheiat la notar);
- P-V de recepție imobil;
- Furnizorii de servicii ex. Apa Nova etc.
- Denumire proprietari cu specificarea:
a) nr. de apartament pe care îl deține;
b) nr. de camere;
c) nr. Contractului V-C (titlul de proprietate), respectiv nr. dat de notar încheierii de autentificare
d) destinația spațiului de locuit (destinat locuirii sau Spațiu comercial). - Copie Autorizație Administrator imobil sau, după caz, denumirea Firmei specializată în admin.
Puteți depune propuneri de proiecte dacă locuiți, lucrați sau studiați în Câmpulung şi aveți vârsta de minimum 16 ani.
Pentru a afla cât aveți de plată, puteți intra pe www.ghiseul.ro sau să ne contactați la nr. 0248511034, int. 120 – Taxe și impozite persoane juridice sau int. 121 – Taxe și impozite persoane fizice.
Pentru a achita taxe și impozite, accesați Informații publice de pe pagina principală a website-ului Primăriei Municipiului Câmpulung, apoi selectați Taxe și impozite. Accesați aici.
Înscrierea în audiență se poate face la Registratura instituției, în timpul programului de lucru cu publicul, sau telefonic la nr. 0756.998.960.
Autorizația de construire face parte dintr-un șir complex de documente, documentații și avize, de care ai nevoie înainte de începerea lucrărilor. Pentru mai multe detalii legate de obținerea autorizației de construire, accesați aici.
Certificatul de atestare fiscală se obține prin depunerea unei cereri de eliberare a certificatului de atestare fiscală. Găsiți cererea aici.
- la casieria Primăriei Municipiului Câmpulung, pentru amenzi contravenționale și amenzi de circulație persoane fizice;
- la Trezoreria operativă Câmpulung, pentru amenzi care se fac venit la bugetul de stat, în contul Primăriei Municipiului Câmpulung;
- online, accesând platforma www.ghiseul.ro.
Primăria Municipiului Câmpulung a încheiat în vara anului 2020 un contract de asociere cu Asociația ANIMA, contract ce constă în gestionarea câinilor fără stăpân de pe teritoriul Municipiului Câmpulung, de aceea vă rugăm să transmiteți sesizările dumneavoastră către Asociație.